PDA

Επιστροφή στο Forum : ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΛΙΕΣ;;;

surfmammy
07-01-08, 16:50
Ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας για αυτό το θέμα: Πρόσφατα ο άντρας μου παρατήρησε ότι έχει μεγαλώσει μία κρεατοελιά που έχω στην πλάτη, ότι κάποιες άλλες ελίτσες έχουν γίνει πιο σκούρες και ότι έχω βγάλει και κάποιες καινούργιες. Ανησύχησε πολύ και μου είπε πως πρέπει να πάω σε δερματολόγο. Έχω διαβάσει όμωε ότι είναι σύμπτωμα της εγκυμοσύνης. Είναι όντως αυτό σύμπτωμα της εγκυμοσύνης ή πρέπει να ανησυχήσω; Έχει συμβεί σε καμία σας κάτι παρόμοιο;

surfmammy
07-01-08, 16:51
Sorry, είναι λίγο σιχαμερό θέμα όπως φαίνεται στον τίτλο που έβαλα... :oops:

ELENA K.
07-01-08, 16:55
Δεν γνωρίζω για να απαντήσω , αλλά τώρα που το λές εγώ στην εγκυμοσύνη μου απέκτησα μια μικρή κρεατοελίτσα ....στο κουτουπιέ του αριστερού μου ποδιού...αν είναι δυνατόν. Εκείνο το διάστημα δεν έδωσα σημασία και είπα θα το δώ μετά , αλλά επειδή δεν είμαι πολύ των γιατρών το άφησα ! ΄Οντως ισχύει αυτό ?

surfmammy
07-01-08, 16:59
Βασικά και ένας παθολόγος μου είπε ότι είναι της εγκυμοσύνης. Δεν ξέρω, μεθαύριο έχω ραντεβού με τον γυναικολόγο μου, οπότε θα τον ρωτήσω. Απλώς έχω την εντύπωση ότι ό,τι και να πάθουμε μας λένε ".... είναι της εγκυμοσύνης" γι’αυτό ρωτάω

Sam
07-01-08, 18:13
Λυπάμαι που σας στεναχωρώ αλλά όντως είναι της εγκυμοσύνης οι περισότερες φεύγουν μετά αλλά πολλές μένουν το ξέρω από προσωπική πείρα :( :? 8) :lol:

Lia
07-01-08, 19:19
Δυστυχώς είναι της εγκυμοσύνης τα "μειονεκτήματα".... Εμένα όχι μόνο σκούρυναν και μεγάλωσαν κάποιες ελιές που είχα αλλά εμφανίστηκαν και ελιές που δεν είχα.... Ευτυχώς μετά τη γέννα, μετά από κάμποσο διάστημα επανηλθαν στη θέση τους.... Τώρα αν ξέμεινε και καμμιά επιπλέον, δεν ξέρω γιατί έχω τόσες ελιές που δεν θυμάμαι πόσες είχα και πόσες έχω πια!!! :D :D :D

margarita
07-01-08, 20:35
Δε ξερω αν ειναι της εγκυμοσυνης η οχι παντως τωρα που το λετε σαν να ειδα κι εγω μια μικρη διαφορα σε σχεση με πριν στις ελιες μου!!! :!:

Sophia D
07-01-08, 21:14