PDA

Επιστροφή στο Forum : πονοι στην κοιλια


SasaP
09-03-10, 14:31
Καλησπερα σε ολους, ειμαι στην 21 εβδομαδα κυησης και πριν απο μια εβδομαδα ειχα πονους χαμηλα στην κοιλια, σαν σουβλιες καθε 15' για 1,5 ωρα περιπου. Μιλησα με τον γιατρο μου και χωρις να με εξετασει μου συνεστησε ξεκουραση και να πινω καθε 6 ωρες μισο χαπι yotopar. Μετα απο το χαπι δεν εχω ενοχλησεις, εκτος απο αισθημα βαρους και συχνοουρια. Η αληθεια ειναι οτι ανησυχω μην παθει τιποτα το εμβρυο. Εχει τυχει παρομοια περιπτωση σε καμια απο εσας??? Η συμβουλη σας θα ειναι πολυτιμη.

kajoe2
09-03-10, 14:39
ειχα και εγω τα ιδια !!! βασικα το κυριοτερο ειναι να μην εχεις αγχος και ναμην κουραζεσε ! απο τον 6ο μηνα επαιρνα prepar ή yutopar. Τα ιδια ειναι . Το εμβρυο δεν παθαινει τιποτα , ισα ισα εχει παρατηρηθει πως γινονται πιο εξυπνα !!! Επειδη πηρα αρκετα μεγαλες δοσεις απο αυτα τα φαρμακα , ειχα την ιδια ανυσυχια με σενα . Μηπως κανουν ζημια . Δεν υπαρχει προβλημα ! Εμενα απλα μου προκαλουσαν ταχυκαρδιες . Και επρεπε να ειμαι οσο το δυνατον πιο χαλαρη οταν τα επαιρνα . Με το καλο και να χαλαρωνεις !!!

ckyvimathious
09-03-10, 15:00
Είμαι και εγώ στην ίδια εβδομάδα ακριβώς με εσένα.Εχω και εγω που και που πονάκια στην κοιλιά και ιδιαίτερα στον αφαλό αλλα ο γιατρός μου είπε πως δεν ειναι κάτι σοβαρο , όσο για το βάρος που αισθάνεσαι και την συχνοουρία , μου έχουν γίνει εφιάλτες ιδιαίτερα αυτή την εβδομάδα..δεν μπορώ ούτε να κοιμηθώ.Για αυτό να μην ανησυχεις για τίποτα , ολα θα πάνε καλά.Με το καλό να έρθει το μωράκι σου.

nikijo
12-03-10, 19:39
μολις μπαινω στην 18η εβδ.κ επειδη τα μπουσκοπαν κ η προγεστερονη δεν επιασαν με τις συσπασεις ,αρχισα τα yutopar-μισο ανα 8ωρο-κ φυσικα ξαπλα κ ξεκουραση...μου εφεραν ταχυκαρδια αλλα μπορω να τ αντεξω...:)

Eviri
13-03-10, 18:19
SasaP γεια σου. Είχα κι εγώ παρόμοια εμπειρία στην πρώτη μου εγκυμοσύνη και συγκεκριμένα, όταν ήμουν 7 μηνών. Αν και, τα τσιμπιματάκια εμφανίστηκαν από τον πρώτο μήνα της εγκυμοσύνης, αλλά δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι. Αργότερα στον 7ο εμφανίστηκαν ξανά και μου είπε ο γιατρός μου ότι ίσως είναι κάποιες συσπάσεις της μήτρας γι' αυτό πήρα κι εγώ yutopar. Μετά όλα πήγαν καλά και εξαφανίστηκαν τα πονάκια.
Σου εύχομαι καλή συνέχεια στην εγκυμοσύνη σου και με το καλό να κρατήσεις ένα γερό μωράκι στην αγκαλιά σου.

ioulia1
13-03-10, 20:02
καλησπερα κοριτσια.Ειμαι νεα εδω και θελω την γνωμη σας. Ειμαι 6 εβδομαδων και εχω πονουσ χαmηλα και καφε αιμα εδω και 1 εβδομαδα η χοριακη ηταν 5700 και σε 3 μερες ανεβηκε 1000 μοναδες τωρα καθομαι στο κρεβατι και παιρνω utrogestan υπαρχει περιπτωση να αποβαλλω?

ameliec
13-04-10, 22:17
Katse ksapla kopela mou kai mi sikonesai para mono gia toualeta.Epatha ki ego to idio stin ekti evdomada kai mou edose o giatros utrogestan.Emeina ksapla gia duo evdomades,meta mou arxisan oi emetoi ki etsi vgika apo to spiti prin kana duo vdomades,diladi otan imoun sti 13 evdomada!Ase ti douleia,tis douleies kai koita to moraki sou kai ola tha pane kala!!!!!!

ninaki.f
02-09-10, 13:06
να κανω μια ερωτηση? και εμενα ο γιατρος μου ειπε να περνω yotopar (και οντως φερνει ταχυκαρδια και σε μενα φερνει και τραμουλο) γιατι ειχα πονους στην κοιλια καμια φορα ανυποφορους και πετρωνει καμια φορα και η κοιλια μου. μολις μπηκα στην 26η εβδομαδα. εσεις που περνατε το συγκεκριμενο χαπι και τωρα εχετε ηδη γενησει σε ποια εβδομαδα γενησατε? γιατι στις οδηγειες το χαπι λεει πως ειναι για την αναστολη της εναρξης του προωρου τοκετου παρεμποδιζοντας την ενταση και την συχνοτητα των συσπασεων της μητρας επιμηκυνοντας τον χρονο κυησης. ρωταω γιατι ανησυχω αν υπαρχει τετοια περιπτωση και αν αυτο το χαπι συνεχιζει την εγκυμοσυνη κανονικα μεχρι το τελος της. ευχαριστω!

dezy
10-09-10, 17:16
Καλησπερα σε ολους .....ρε κοριτσια ειναι δυο μερες τωρα που με ποναει το στομαχι μου ....ξερετε κατι γι αυτα τα συμπτωματα??????

popi1987
10-09-10, 18:33
μην αγχωνεσαι μην κουραζεσαι μην περπατας πολυ . απο την πολυ κουραση κ τ πολυ περπατημα προκαλεις συσπασεις .

aliki1983
16-09-10, 14:48
Κορίτσια..χρειάζομαι την βοήθειά σας.
Πρίν από 2-3 μέρες έκανα δουλειές στο σπίτι (όχι βαριά πράγματα όμως) και μετά πόναγε η κοιλιά μου, η μέση μου, και μούδιαζαν τα πόδια μου.
Χτες πόναγε πάλι η κοιλιά μου και τα ίδια με την μέση και τα πόδια. Πήρα την μαία του γιατρού μου, και μου είπε ότι δεν πρέπει να κουράζομαι και να πάρω trofocart 1πρωι - 1 μεσημερι - 1 βραδυ.
Έχει τύχει σε καμιά σας? Τι είναι αυτά τα χάπια? Κάνουν για το μπεμπε?
Φοβάμαι, επειδή σε 2,5 μέρες έχω αμνιο και πρέπει να προσέχω πολύ για να μην κουραζομαι. Τι να κάνω? Έχει συμβεί σε καμιά σας?

aliki1983
16-09-10, 14:54
sorry:oops::oops:
σε 2,5 εβδομάδες είναι η αμνιο.

ΙΩΑΝΝΑ_30
16-09-10, 15:01
Αλίκη και γω το παθαίνω καθε φορα που κουραζομαι ασχετα αν σηκωσω κατι η οχι, οσο για τα trofocart τα περνω απο την αρχη της εγκυμοσυνης γιατι ειχα πονους στην κοιλια και σουβλιες απο κατω. Ειναι μαγνησιο και βοηθουν στις συσπασεις και στον πλακουντα μου πε ο γιατρος δεν ειναι τιποτα μην φοβασαι πολλες γνωστες μου που ρωτησα τα περνανε κι αυτες, εγω επερνα 2 πρωι 2 βραδυ και μετα την αμνιο περνω και το μεσημερι. Προσπαθησε να μην κανεις δουλειες αυτες τις μερες και μετα την αμνιο καθολου για 3 μερες εγω ειμουν ξαπλα μονο τουαλετα πηγαινα. Ευχομαι να πανε ολα καλα και καλα αποτελεσματα.:)

Δ.Βούλα
16-09-10, 18:23
τα τροφοκαρντ ειναι μαγνησιο εγω τα παιρνω μετα την 19 εβδ γιατι μουδιαζαν τα ποδια μου και παθαινα κραμπες δεν βλαπτουν το μωρο μην ανησυχεις . Τωρα μπηκαμε στην τελικη ευθεια και μετραμε αντιστροφα δεν πρεπει να κανουμε δουλειες ακομα και οι ελαφριες δουλειες μας κανουνε να κουραζομαστε γιατι μετα πονανε τα παντα ( τα λεω για να τα ακουω..)

aliki1983
16-09-10, 22:08
Αλίκη και γω το παθαίνω καθε φορα που κουραζομαι ασχετα αν σηκωσω κατι η οχι, οσο για τα trofocart τα περνω απο την αρχη της εγκυμοσυνης γιατι ειχα πονους στην κοιλια και σουβλιες απο κατω. Ειναι μαγνησιο και βοηθουν στις συσπασεις και στον πλακουντα μου πε ο γιατρος δεν ειναι τιποτα μην φοβασαι πολλες γνωστες μου που ρωτησα τα περνανε κι αυτες, εγω επερνα 2 πρωι 2 βραδυ και μετα την αμνιο περνω και το μεσημερι. Προσπαθησε να μην κανεις δουλειες αυτες τις μερες και μετα την αμνιο καθολου για 3 μερες εγω ειμουν ξαπλα μονο τουαλετα πηγαινα. Ευχομαι να πανε ολα καλα και καλα αποτελεσματα.:)

σε ευχαριστω ιωαννα μου. να εισαι καλα.

aliki1983
16-09-10, 22:12
τα τροφοκαρντ ειναι μαγνησιο εγω τα παιρνω μετα την 19 εβδ γιατι μουδιαζαν τα ποδια μου και παθαινα κραμπες δεν βλαπτουν το μωρο μην ανησυχεις . Τωρα μπηκαμε στην τελικη ευθεια και μετραμε αντιστροφα δεν πρεπει να κανουμε δουλειες ακομα και οι ελαφριες δουλειες μας κανουνε να κουραζομαστε γιατι μετα πονανε τα παντα ( τα λεω για να τα ακουω..)


οτι ποναν τα παντα το εχω καταλαβει για καλα!!! αντε με το καλο το μπεμπε σου. με υγεια.

sideva
19-09-10, 20:27
koritsia kai ego exo pono xamila deksia kai exo anisixisi ime sti 18 evdomada mikro alla enoxlitiko

aliki1983
20-09-10, 09:30
Καλημερα
Εγώ αφου ξεκινησα τα trofocart οι πονοι ελλατώθηκαν.
Μόνο 2-3 φορές νιώθω κάτι τσιμπήματα από κάτω...:roll::roll:
Αυτά τα τσιμπήματα εσείς τα έχετε???

sideva
20-09-10, 20:36
nai kai ego ta exo min anisixis:D

ΙΩΑΝΝΑ_30
21-09-10, 19:25
αφθονα ακομη και με trofocart

cow
21-09-10, 20:08
Eγώ είμαι στο 7 μήνα και πίνω μαγνήσιο από την αρχή της κύησης, κάνει καλό και σε μένα και στα εμβρυα. ..όσο για το βάρος και τους πόνους στην κοιλιά τα έχω εδώ και μήνες και δεν περνάνε με τίποτα, μόνο με ξάπλα και όχι στην αλλάγη πλευρών. Πήγα και στο μαιευτήριο και μου είπαν ότι αφού δεν είναι συσπάσεις...όλα ΟΚ.

sideva
23-09-10, 18:55
ipomoni koritsia to leo gia na to akouo kai ego.Iparxoun meres pou mou fainetai oti o kairos den pernai me to tipota