PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΑΧΥΠΑΛΜΙΑ


baggi
01-05-11, 17:44
Κορίτσια τα φώτα σας!!! Διανύω την 26 εβδομάδα και μου συμβαίνει πολύ συχνά μέσα στη μέρα να με πιάνει ταχυπαλμία..Μιλάμε λες και ανεβαίνω 10 ορόφους με τα πόδια. Το περίεργο είναι πως δεν κάνω τίποτα. Μπορεί να με πιάσει ενώ είμαι ξάπλα και βλέπω τηλεόραση...ενώ κάθομαι αραχτή στον υπολογιστή..ενώ τρώω και διαρκεί κανένα τέταρτο...Συμβαίνει σε καμιά σας? Επίσης από ποιά εβδομάδα και μετά ξεκινά ο έβδομος μήνας?

pani10
02-05-11, 08:28
Καλημερα baggi

εχω και γω ταχυπαλμια εδω και καποιες βδομαδες και τελικα το συμπερασμα ηταν οτι πεφτει η αιμοσφαιρινη μοπυ και αυτη ειναι μια απο τις συνεπειες. πες το ομως στο γιατρο σου.
εγω το ειπα και μου εκανε διαφορες εξετασεις.
για τον εβδομο νομιζω τον κλεινεις στη 31 βδομαδα

efi25
02-05-11, 12:43
ειχα κι εγω εντονη ταχυπαλμια σε ολη την εγκυμοσυνη στανταρ μονιμος 110 παλμους και πανω σπανια ειχα 90 παλμους που κι αυτο πολυ ειναι!ειχα ομως και χαμηλο αιματοκριτη και μου ειπε ο γιατρος να αυξησω το σιδηρο.και κοιταξαμε και το θυροειδη ολα καλα!πες το στο γιατρο σου να το κοιταξατε δε νομιζω να ειναι ομως τιποτα.μην αγχωνεσαι!

baggi
02-05-11, 13:37
Ευχαριστώ κορίτσια. Σίγουρα θα του το πω...

karkinaki
02-05-11, 13:40
baggi καλησπερα,

αφου τα ψαξεις ολα αυτα δες μη τυχον οι ταχυκαρδιες οφειλονται σε ψυχολογικα αιτια...δηλαδη αν εινια οκ σιδηρος και θυροειδης, δειτε μηπως εχεις αγχος και πυροδοτουνται αυξηση παλμων.

baggi
02-05-11, 16:52
karkinaki καλησπέρα και σε σένα!! Η αλήθεια είναι ότι είμαι αγχώδης γενικότερα αλλά δεν πήγε το μυαλό μου σε ψυχολογικά αίτια, αφού θεώρησα εντελώς εξωφρενικό να μου συμβαίνει τόσο συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Βέβαια αν αποκλείσει ο γιατρός τους άλλους λόγους θα κοιτάξω και τον παράγοντα ψυχολογία...Μη σου πω ότι θα φροντίσω από σήμερα κιόλας να κρατήσω ημερολόγιο (να σημειώνω συμβάντα που ίσως με αγχώνουν και πιθανές ταχυπαλμίες!!!)

mama tou kostantinoulh
02-05-11, 17:33
Κι εμένα έχουν ξεκινήσει οι ταχυπαλμίες και ειμαι ακόμα στην 14εβδ. Βεβαια και στην προηγούμενη εγκυμοσύνη μου ειχα τα ίδια αλλά μετά τον 5ο 6ο μήνα αν θυμάμαι καλά. Το ειχα πει στο γιατρό και μου ειπε οτι δεν ειναι τίποτα. Πάντως για καλο και κακο θα του το αναφέρω και τώρα γιατί ειναι νωρίς ακόμα.

baggi
04-05-11, 00:16
Λοιπόν κορίτσια η ταχυπαλμία μου μάλλον οφείλετε στο ότι έχω πάρει πολλά κιλά απότομα. 5 κιλά σε ένα μήνα. Ο γιατρός μου με μάλωσε (με την καλή έννοια). Με το που με είδε με ζύγισε...και πριν προλάβω να του πω οτιδήποτε με ρώτησε αν έχω ταχυπαλμίες. Έπειτα μετρήσαμε την πίεση 15. Για τις επόμενες μέρες θα μετράω καθημερινά την πίεση μου και αν δεν πέσει κάτω από το 14 θα πρέπει να τον ενημερώσω...Αυτά...αύριο θα πάω σε ένα διατροφολόγο. Έχω ξεπεράσει τα όρια κι εγώ είμαι λιχούδα και πολλά γλυκά τρώω. Ευτυχώς δεν έχω ζάχαρο..ευτυχώς!!!!!

xena
05-09-11, 16:52
Εγώ πάλι έχω πάθει το εξής: σε κατάσταση ηρεμίας (λαγοκοιμόμουν αλλά νωρίτερα είχα συγχιστεί), άρχισε ξαφνικά η κοιλιά μου να ταράζεται και να τρέμει σαν να είχε ταχυπαλμία το μωρό μου. 25η εβδομάδα, ξέχασα να το πω.

Επειδή έχω πρόπτωση της μητροειδούς, είμαι σε επιφυλακή ότι κάποια στιγμή θα έχω ταχυπαλμίες & αρυθμίες. Είπα μήπως ήταν από μένα και μες τον υπνο μου νόμιζα ότι ήταν στην κοιλιά μου... Δεν πήρα τον γιατρό αφού σε 2 λεπτά ήμουν μια χαρά και ήρεμη, χωρίς πίεση και με παλμούς 75.
Το έχετε πάθει;

tzitzini
11-09-11, 11:03
Καλημέρα κορίτσια! Σας διαβάζω καθημερινά, αλλά σπάνια τολμώ να γράψω. Εγώ εδώ και κάποιες μέρες έχω ταχυκαρδίες (27 εβδομάδες). Παίρνω όμως τα yutopar που έχουν αυτή τη παρενέργεια. Αυτό μόνο που με ανησύχησε λίγο είναι ότι εχθές είχα και πολύ χαμηλή την μικρή πίεση (ούτε καλά καλά 4). Ξέρω βέβαια ότι η εγκυμοσύνη προκαλεί χαμηλή πίεση, αλλά ξέρω κι εγώ; Είναι κι αυτή η ζέστη που μ' έχει τσακίσει! Να συμπληρώσω ότι είμαι σε δίαιτα η γουρούνα! Έχω πάρει πολύ βάρος και τσιμπησε το ζάχαρο. Πιστεύω ότι όλα από λίγο συντελλούν στις χαμηλές τιμές τις πίεσης, αλλά θα ήθελα και τη δική σας γνώμη.

mama tou kostantinoulh
11-09-11, 18:29
το yutopar φέρνει οντως ταχυκαρδίες (το λεει και στις παρενέργειες). Εγώ την 1η φορά που το πήρα δεν μπορουσα ουτε να οδηγησω! Γενικά μέχρι 115 παλμους μου φέρνει, το ειπα στο γιατρο μου και δε φανηκε να ανησυχεί. Αλλά ειναι πολύ ενοχλητικό όμως! Τώρα για την πιεση δεν ξερω να σου πω, ισωσ απο τη διαιτα αλλά ξερω ότι η υψηλη πιεση τους ανησυχει οποτε ....παντως για καλο και για κακο μιλα με το γιατρο σου

tzitzini
14-09-11, 17:31
το yutopar φέρνει οντως ταχυκαρδίες (το λεει και στις παρενέργειες). Εγώ την 1η φορά που το πήρα δεν μπορουσα ουτε να οδηγησω! Γενικά μέχρι 115 παλμους μου φέρνει, το ειπα στο γιατρο μου και δε φανηκε να ανησυχεί. Αλλά ειναι πολύ ενοχλητικό όμως! Τώρα για την πιεση δεν ξερω να σου πω, ισωσ απο τη διαιτα αλλά ξερω ότι η υψηλη πιεση τους ανησυχει οποτε ....παντως για καλο και για κακο μιλα με το γιατρο σου
Σ ευχαριστώ για την απάντηση.ΤΑχυκαρδιες εχω πολύ συχνά,αλλά η χαμηλή πίεση δεν δεν έκανε άλλη εμφάνιση!Αύριο θα δω και την ενδοκρινολόγος για το ζαχαρο και θα την ρωτήσω!