Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων Σύνδεσμοι Α-Ω | chat 0-2 | 3-5 | 6-12
 
forum υγεία & ασφάλεια διατροφή ψυχολογία δραστηριότητες ειδήσεις
-







 

Επιστροφή   Φόρουμ της ΕΕΕΓ (Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων) > Από την Εγκυμοσύνη ως την Εφηβεία! > Σχολική ηλικία (απο 6 ετών)

Notices



Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων
Παλιά 17-06-11, 21:52   #1
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή να τον προετοιμασω για την α δημοτικου;

ο γιος μου το Σεπτεμβριο θα παει στην Α δημοτικου και αναρωτιεμαι αν ειναι σωστο να του παρω ενα βιβλιο με ασκησουλες, σαν προετοιμασια ή μηπως θα τα κανω χειροτερα απο την αποψη οτι μπορει αλλιως να τα πω εγω στο παιδι κι αλλιως η δασκαλα. π.χ. τα γραμματα. εμεις τα μαθαιναμε με το ονομα τους και τωρα τα λενε φωνουλες κι αντι για αλφα λενε α.
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-06-11, 22:37   #2
agentP
 
Το avatar του χρήστη agentP
 
Εγγραφή: 18-04-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 1.831
agentP χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Μπορείς να πάρεις κάποιο βιβλίο για παιδάκια που τελείωσαν νηπιαγωγείο για να κάνει ασκήσεις προγραφής, γραμμούλες, να χρωματίσει, ν' αντιστοιχήσει λέξεις με εικόνες...
Υπάρχει και το cd λάχανα και χάχανα που έχει τα τραγουδάκια του αναγνωστικού της α' δημοτικού. Μπορεί να τα μάθει σαν τραγουδάκια και να τ΄αντιστοιχήσει μετά στο σχολείο με το κείμενο.
Υπάρχουν και επιτραπέζια παιχνίδια με γράμματα και εικόνες που τα ενώνεις σαν παζλ.
Εγώ τον είχα αφήσει τον δικό μου με σκοπό να τα μάθει στο σχολείο και το μετάνιωσα.
Ο χρήστης agentP δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-06-11, 22:54   #3
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

τωρα που το λες, εχουμε ενα τετοιο επιτραπεζιο, την ηλεκτρονικη εγκυκλοπαιδεια. θα ασχοληθουμε μ' αυτο, γιατι δεν πολυενθουσιαστηκε στην ιδεα να παρουμε καποιο βιβλιο. ευχαριστω πολυ για την απαντηση.
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-06-11, 22:58   #4
v & a
 
Το avatar του χρήστη v & a
 
Εγγραφή: 15-03-2010
Περιοχή: ...στο υπέροχο μυαλουδάκι των 2 κοριτσιών μου!!!
Μηνύματα: 3.432
v & a χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

κι εγω καλυτερα λεω να του το κανεις σαν παιχνιδι. σκεψου επισης πως αν αρχιζεις εσυ να του τα λες απο τωρα μετα δε θα του κινουν το ενδιαφερον στο σχολειο μπορει να βαρεθει. αλλωστε ετσι κι αλλιως αναγκαστικα θα τα μαθει ( δε γλυτωνει κανεις απο αυτο) οποτε αστον να περασει το τελευταιο ξεγνοιαστο καλοκαιρι της ζωης του χωρις....γραμματα. εχει να ζησει τοσα καλοκαιρια με βιβλια απο δω και περα!!!!( εσυ μονο να ευχεσαι να του αρεσουν)
__________________
Ο χρήστης v & a δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-06-11, 23:15   #5
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

το σκεφτηκα κι αυτο. ειναι και λιγο ατυχος ο καημενος, γιατι θα ειναι πιο μικρος σε σχεση με τους περισσοτερους συμμαθητες του, γιατι ειναι γεννημενος Νοεμβριο. απ' ο,τι διαβασα στο forum παιζει μεγαλο ρολο αυτο.
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-06-11, 23:56   #6
ismeni
 
Το avatar του χρήστη ismeni
 
Εγγραφή: 21-04-2008
Περιοχή: βύρωνας
Μηνύματα: 2.970
ismeni ουδετερη μηδέν
Αποστολή μηνύματος μέσω Yahoo στον/στην ismeni
Προεπιλογή

ΟΧΙ! μην κανεις τιποτα. η δασκάλα θα σας δωσει οδηγίες και θα σας ενημερωσει για τον τροπο που θα δουλεψει και πώς θα βοηθήσετε. απο αυτα που μαθαμε εμεις, εχουν αλλαξει πολύ. αν του δειξεις εσυ εναν τροπο, θα του δειξει αλλον η δασκάλα και θα μπερδευτει. ασε που αν τα ξερει... θα βαριεται, θα κανει φασαρια στην ταξη και θα εχεις αλλα "προβλήματα". οι δασκάλες δεν θελουν οιγονεις να ασχολουνται παρα μονο μετα απο καθοδήγηση, για να ακολουθήσιε ο γονιός την τακτική της δασκάλας.
__________________


Ο χρήστης ismeni δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-06-11, 13:47   #7
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

νομιζω οτι εχεις δικιο. καπως ετσι το σκεφτηκα κι εγω και δεν εκανα αμεσα τη κινηση να του αγορασω καποιο βιβλιο. ασε που τον λυπαμαι καλοκαιριατικα που αυτος εχει το νου του στο παιχνιδι, να τον ζαλιζω με ασκησεις κλπ. αν του αρεσε να το καναμε, αλλα αφου τον ρωτησα και μου ειπε οχι, το ξεχναμε. σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. παντως μεγαλο το αγχος μου που θα παει δημοτικο. μου φαινεται οτι εδωσε μια και μεγαλωσε αποτομα!
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-06-11, 22:18   #8
Elinaki
 
Εγγραφή: 18-02-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 510
Elinaki ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Korniliα κι ο δικός μου θα πάει στην Α' το Σεπτέμβριο και ρώτησα τη νηπιαγωγό του σχετικά μ΄αυτό που ρωτάς. Μου είπε να πάρω ένα από αυτά τα βιβλία που κυκλοφορούν για το καλοκαίρι, τύπου Χαρούμενες Διακοπές και όποτε και αν θέλει να ασχολείται. Μου τόνισε ότι δεν πρέπει να τα πιέζουμε, να τα αφήσουμε να χαρούν το καλοκαίρι όπως εκείνα επιθυμούν. Η δικιά σας νηπιαγωγός έκανε καθόλου προεργασία με γράμματα και αριθμούς;
__________________
Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!
Ο χρήστης Elinaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-06-11, 22:33   #9
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

ναι τους εκανε. κι απ' ο,τι μας ειπε, εκανε και παραπανω απο αυτα που τις επετρεπαν. για παραδειγμα τους εκανε προγραφικες ασκησεις, ενω απαγορευοταν.
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-06-11, 22:46   #10
supermama
 
Εγγραφή: 03-09-2008
Περιοχή: thessaloniki
Μηνύματα: 1.583
supermama ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

καιμεις του χρονου παμε πρωτη!Λοιπον εμενα ξερει να διαβαζει ενα κειμενακι που θα εχει μπροστα της. επισης γραφει κανονικα. οχι φυσικα με ορθογραφια αλλα γραφει. και ολα αυτα? εγω απλα της ειχα παρει ενα βιβλιο με ασκησουλες για γραμματα. στο νηπιαγωγιο εμαθαν πολλα. σο σπιτι απλα κανουμε το βιβλιο μας. εχει και συλλαβες. απο κει αρχισε και μια μερα ηρθε μονητης με μια προταση γραμενη!!! τι να της ελεγα? οχι δε σουδειχνω? αφου θελει το παιδι. προσπαθω να μη ξεφυγουμε και παει σχολειο και τα ξερει. θελωνα εχει πολυενδιαφερον το σχολειο για αυτην,αλλα εννοητε αν μπορω να κανω κατι για νατην ξυπνησω το ενδιαφερον το κανω. ακουσα καιγωπου λενε διαφορα οτι δε πρεπει κτλ. αλλα δεσυμφωνω. απλα για να μη τα δειξουμε με αλλο τροπο και ζοριστουν οι δασκαλες μετα... σιγα..δε νομιζω να χει σχεση αυτο. ετσι και αλλιως οταν ερθει το παιδι σπιτι να διαβασουμ παλι με τον δικο μου τροπο θα το διαβασω.
__________________
1-2-3MPOMPIRES!!!
Ο χρήστης supermama δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-06-11, 23:02   #11
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

το θεμα ειναι να μη μπερδευτει το παιδι. αν η δασκαλα τα λεει ετσι κι εσυ αλλιως, το παιδι θα μπερδευτει και θα κανετε τη διπλασια ωρα να τελειωσετε τα μαθηματα. παντως συμφωνω να μην την αποθαρρυνεις αφου της αρεσει να ασχολειται με το βιβλιο που της πηρες. φτανει να μην την πιεσεις και χασει το ενδιαφερον της.
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-06-11, 23:26   #12
kyra
 
Εγγραφή: 19-03-2010
Μηνύματα: 1.442
kyra χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Εγώ, το καλοκαίρι προς πρώτη δημοτικού σκοπεύω να ασχοληθώ με την εμπέδωση αυτών που έμαθε στο νηπιαγωγείο. Θα συμβουλευτώ έναν φίλο νηπιαγωγό και θα μου πει, ποια είναι τα επίπεδα σε όλους τους τομείς (όχι μόνο στο γνωστικό), που πρέπει να έχει φτάσει το παιδί, και θα επιμείνω σε αυτά. Νομίζω πχ. ότι ένα από αυτά είναι η σαφής αντίληψη του χρόνου. Χθες, προχθές, την περασμένη εβδομάδα, πριν από δύο μήνες κλπ κλπ.
Επίσης νομίζω ότι ένα από αυτά είναι η σχέση του παιδιού στην οικογένεια. Θείοι, ξαδέρφια, γιαγιάδες, σχέση μεταξύ τους κλπ κλπ.
Θα βρω ένα τρόπο ευχάριστο (με παλιές φωτογραφίες πχ) και θα κάνω κάτι τέτοιο. Πιστεύω ότι η κατάκτηση των βασικών εννοιών του νηπιαγωγείου είναι το βασικό για μία εύκολη πρώτη δημοτικού. Θέλω βασικά το παιδί στο σχολείο να μαθαίνει 'καινούργια' πράγματα. Οπότε την ύλη της Α' θα την επαναλάβουμε το καλοκαίρι προς τη δευτέρα δημοτικού.
Άλλο είναι βέβαια η περίπτωση μίας φίλης μου, που το παιδί της την πίεζε να μάθει να διαβάζει. Αυτή δεν μπορούσε να του πει 'περίμενε παιδί μου ένα χρόνο'. Του έμαθε σε ένα καλοκαίρι αλλά το παιδί ενδιαφερόταν, το είχε βάλει στόχο προσωπικό. Εμένα ο στόχος του για φέτος είναι να ανέβει στην κορυφή της αμυγδαλιάς της γιαγιάς του και να φτιάξει εκεί δεντρόσπιτο.
Ο χρήστης kyra δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Banner διαφημιζόμενων ή ιστοσελίδων που στηρίζει η ΕΕΕΓ Parents.gr
Παλιά 19-06-11, 23:28   #13
kyra
 
Εγγραφή: 19-03-2010
Μηνύματα: 1.442
kyra χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο supermama Εμφάνιση μηνυμάτων
καιμεις του χρονου παμε πρωτη!Λοιπον εμενα ξερει να διαβαζει ενα κειμενακι που θα εχει μπροστα της. επισης γραφει κανονικα. οχι φυσικα με ορθογραφια αλλα γραφει. και ολα αυτα? εγω απλα της ειχα παρει ενα βιβλιο με ασκησουλες για γραμματα. στο νηπιαγωγιο εμαθαν πολλα. σο σπιτι απλα κανουμε το βιβλιο μας. εχει και συλλαβες. απο κει αρχισε και μια μερα ηρθε μονητης με μια προταση γραμενη!!! τι να της ελεγα? οχι δε σουδειχνω? αφου θελει το παιδι. προσπαθω να μη ξεφυγουμε και παει σχολειο και τα ξερει. θελωνα εχει πολυενδιαφερον το σχολειο για αυτην,αλλα εννοητε αν μπορω να κανω κατι για νατην ξυπνησω το ενδιαφερον το κανω. ακουσα καιγωπου λενε διαφορα οτι δε πρεπει κτλ. αλλα δεσυμφωνω. απλα για να μη τα δειξουμε με αλλο τροπο και ζοριστουν οι δασκαλες μετα... σιγα..δε νομιζω να χει σχεση αυτο. ετσι και αλλιως οταν ερθει το παιδι σπιτι να διαβασουμ παλι με τον δικο μου τροπο θα το διαβασω.
Να αυτό λέω. Στην περίπτωση αυτή το παιδί σχεδόν μαθαίνει μόνο του. Δεν μπορείς να το σταματήσεις, επειδή η δασκάλα το θέλει αλλιώς. Στη ζωή θα μάθει πολλά πράγματα έτσι κι αλλιώς.
Ο χρήστης kyra δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 19-06-11, 23:37   #14
miriki
 
Εγγραφή: 25-02-2009
Μηνύματα: 3.505
miriki ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Καλύτερα λοιπόν να ανέβει στην αμυγδαλιά (σκαρφάλωμα= φυσική αγωγή, θα μελετήσει και τα αμύγδαλα- βλέπε βιολογία), να χτίσει το δενδρόσπιτο (φυσικές επιστήμες, μαθηματικά, αισθητική, αρχιτεκτονική). Αν μάλιστα ζωγραφίσει και τη διαδικασία πάμε στις καλές τέχνες και τη γραφή (ναι η εικονογράφηση εκεί εντάσσεται). Αν μιλήσει γιαυτό που έκανε, πάμε για προφορικό λόγο (λεξιλόγιο, άρθρωση, συντακτικό γραμματική), ιστορία (διαδοχή γεγονότων). Θέλεις κι άλλα;

Μην μπαίνετε στη διαδικασία να διδάξετε. Ζήστε, με τα παιδιά σας. Παίξτε, διαβάστε τους, συζητήστε, τραγουδήστε, χορέψτε, κολυμπήστε και αφήστε να μαθαίνουν από τη ζωή όχι από τη διδαχή. Χσρίστε τους εμπειρίες και αφήστε τα θρανία από Σεπτέμβρη.

Δεν είναι για να μη ζοριστούν οι δασκάλες. Είναι για να μη ζορίζονται τα παιδιά.

Και για να μη τρελαίνεστε. Ναι το πρόγραμμα είναι φορτωμένο στην Ά. Ακριβώς τα ίδια όμως θα κάνουν στη Β΄. Ο σκοπός είναι να ωριμάσουν σιγά σιγά μέσα τους οι γνώσεις και να γίνουν κατάκτηση. Έτσι θα πάει όλο το δημοτικό. Στον πρώτο χρόνο της κάθε διετίας θα παίρνουν μυρωδιά και στο δεύτερο θα χτίζουν πάνω στα θεμέλια.
__________________
Ο χρήστης miriki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 00:14   #15
kyra
 
Εγγραφή: 19-03-2010
Μηνύματα: 1.442
kyra χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο miriki Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλύτερα λοιπόν να ανέβει στην αμυγδαλιά (σκαρφάλωμα= φυσική αγωγή, θα μελετήσει και τα αμύγδαλα- βλέπε βιολογία), να χτίσει το δενδρόσπιτο (φυσικές επιστήμες, μαθηματικά, αισθητική, αρχιτεκτονική). Αν μάλιστα ζωγραφίσει και τη διαδικασία πάμε στις καλές τέχνες και τη γραφή (ναι η εικονογράφηση εκεί εντάσσεται). Αν μιλήσει γιαυτό που έκανε, πάμε για προφορικό λόγο (λεξιλόγιο, άρθρωση, συντακτικό γραμματική), ιστορία (διαδοχή γεγονότων). Θέλεις κι άλλα;

.
To πιο σημαντικό είναι ότι θα πραγματοποιήσει ένα από τα παιδικά όνειρα της μανούλας (εμένα δηλαδή), που ναι μεν ήξερε να διαβάζει από τα 4, πότε όμως δεν την άφησαν να σκαρφαλώσει σ' αυτήν την αμυγδαλιά. Anyway, ο κανόνας για μένα είναι ότι ακολουθούμε το ρυθμό του παιδιού.
Ο χρήστης kyra δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 12:03   #16
emmaki
 
Εγγραφή: 09-09-2010
Μηνύματα: 2.702
emmaki χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο supermama Εμφάνιση μηνυμάτων
απλα για να μη τα δειξουμε με αλλο τροπο και ζοριστουν οι δασκαλες μετα... σιγα..δε νομιζω να χει σχεση αυτο. ετσι και αλλιως οταν ερθει το παιδι σπιτι να διαβασουμ παλι με τον δικο μου τροπο θα το διαβασω.

Οι δασκάλες πρέπει ναι είναι το τελευταίο που σε ενδιαφερει αν θα ζοριστούν ή όχι!
Το παιδί θα ζοριστεί και θα μπερδευτεί!
Πολύ μεγάλο λάθος η τελευταία σου πρόταση "όταν έρθει το παιδί στο σπίτι πάλι με το δικό μου τρόπο θα το διαβάσω". Ο τρόπος που διδάσκουν οι δασκάλες στο σχολέιο είναι και οτρόπος που θα διαβάσεις το παιδί στο σπίτι.
Προχθές μου ήρθε στο ΚΕΔΔΥ με αίτημα για αξιολόγηση ένα παιδί που τελείωσε την πρώτη δημοτικού και δεν μπορούσε να διαβάσει και να γράψει. Στην αξιολόγηση αυτό που είδα ήταν ότι το παιδί είχε διδαχτεί λάθος και άρα δεν μπορούσε να αντιληφθεί την ανάγνωση και τη γραφή. Πώς διδάχτηκε; "νου και του μας κάνουν ντου" άρα αν έχουμε τη λέξη 'νταντα' τη διάβαζε "ντουαντουα" και φυσικά δεν έβγαζε νόημα και δεν μπορούσε να διαβάσει το κείμενο ούτε να γράψει τη λέξη γιατί δεν ήξερε να γράφει "ντ" αλλά μόνο "ντου"....
Ρώτησα τη μαμά αν έτσι τα δίδαξε η δασκάλα και μου είπε "όχι έτσι τα δίδαξα εγώ, γιατί έτσι έμαθα και εγώ να διαβάζω"..... Το παιδί είχε χάσει αρκετά μαθήματα λόγω προβλημάτων υγείας, και έτσι το διάβαζε και το δίδασκε η μαμά στο σπίτι, χωρίς να παίρνει υπόψη της τι και πώς τα λέει η δασκάλα....
Ο χρήστης emmaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 13:32   #17
Φλορα
 
Το avatar του χρήστη Φλορα
 
Εγγραφή: 16-02-2009
Μηνύματα: 1.108
Φλορα ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο miriki Εμφάνιση μηνυμάτων

Μην μπαίνετε στη διαδικασία να διδάξετε. Ζήστε, με τα παιδιά σας. Παίξτε, διαβάστε τους, συζητήστε, τραγουδήστε, χορέψτε, κολυμπήστε και αφήστε να μαθαίνουν από τη ζωή όχι από τη διδαχή. Χσρίστε τους εμπειρίες και αφήστε τα θρανία από Σεπτέμβρη.
Kι εγω σαν εκπαιδευτικος και σαν μητερα με τη σειρα μου Κορνηλια αυτα ακριβως θα σουλεγα...αφηστε τα να παιξουν,ας μην ξεχναμε οτι ειναι μικρα παιδακια και εχουν αναγκη απ το παιχνιδι.Κι οσο για την ηλικια...μη το στεναχωριεσαι καθολου....ολα στο τελος, μικρα μεγαλα, τα καταφερνουν μια χαρα!!!
Ο χρήστης Φλορα δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 13:47   #18
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

αχ, να 'σαι καλα! ηθελα πολυ και τη γνωμη μιας εκπαιδευτικου.
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 13:58   #19
Φλορα
 
Το avatar του χρήστη Φλορα
 
Εγγραφή: 16-02-2009
Μηνύματα: 1.108
Φλορα ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Τριων εκπαιδευτικων!!!Και οι miriki, emmaki εκπαιδευτικοι εναι απ οτι ξερω.....
Φιλια και καλο καλοκαιρι!!!
Ο χρήστης Φλορα δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 13:59   #20
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

ναι; δεν το ηξερα. να ειστε καλα κοριτσια. καλο καλοκαιρι σε ολες μας!
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 14:18   #21
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

παντως κοριτσια με την ευκαιρια που σας βρισκω εδω τις εκπαιδευτικους, θελω να σας πω ενα μεγαλο μπραβο για την υπομονη σας να κανετε αυτη τη δουλεια. θελει μεγαλο στομαχι να φερνεις βολτα τοσα παιδια (μικρα-μεγαλα δεν εχει σημασια, οταν ειναι πολλα ειναι το ιδιο) κι απο πανω να εχεις και το καθε γονιο να σου λεει το μακρυ του και το κοντο του. εχω δει πολλους γονεις που νομιζουν οτι εχουν γεννησει το διαδοχο του θρονου και οι υπολοιποι ειναι οι αυλικοι του. βεβαια, απο την αλλη εχω δει και κακους εκπαιδευτικους, αλλα εχω την εντυπωση οτι εχουν μειωθει σε σχεση με τοτε που πηγαινα εγω σχολειο. θυμαμαι οτι η δασκαλα μας στη α και β δημοτικου μας χαστουκιζε κανονικοτατα, αντι να μας βαλει τιμωρια.
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 14:59   #22
DALIA
 
Το avatar του χρήστη DALIA
 
Εγγραφή: 13-03-2008
Περιοχή: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μηνύματα: 7.666
DALIA ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο kornilia Εμφάνιση μηνυμάτων
εχω δει πολλους γονεις που νομιζουν οτι εχουν γεννησει το διαδοχο του θρονου και οι υπολοιποι ειναι οι αυλικοι του. βεβαια, απο την αλλη εχω δει και κακους εκπαιδευτικους, αλλα εχω την εντυπωση οτι εχουν μειωθει σε σχεση με τοτε που πηγαινα εγω σχολειο. θυμαμαι οτι η δασκαλα μας στη α και β δημοτικου μας χαστουκιζε κανονικοτατα, αντι να μας βαλει τιμωρια.
χα χα είναι πολύ αυτοί οι γονείς, συν το ότι το δικό τους παιδί ΠΟΤΕ δεν θα...

Και ο δικός μου γιος Σεπτέμβρη θα πάει Α'δημοτικού και είναι γεννημένος 14/11. Έχουμε ένα θεματάκι με την λεπτή κινητηκότητα...Και όμως δεν αγχώνομαι...

Εγώ του έχω πάρει κάποια βιβλία για εξάσκηση με πολλά χρώματα, με ιστορίες τρελλές κ.τ.λ.. δεν του λέω ποτέ έλα να κάτσουμε να κάνουμε βιβλίο..τα έχω παρατημένα ( δήθεν ) σε εμφανή σημεία και ζητάει από μόνος του να ασχοληθούμε....
Σε καμία περίπτωση δεν του κάνω "μάθημα" τύπου που και α πα...φοβάμαι να μπω σε τέτοια κυτάπια...( η συνηφάδα μου είναι δασκάλα )...Περισσότερο ασχολούμαστε με μαθηματικά και γραμμούλες που του αρέσουν...Επίσης σ/κ που πάμε στο εξοχικό τα μεσημέρια θέλει να κάνει βιβλία αντί να κοιμηθεί...

Πάντως αν το ψάξεις έχει πολύ αξιόλογα βιβλία για να ασχοληθούν...εγώ είχα φάει ένα απόγευμα στο βιβλιοπολείο μιας φίλης και τα ξεφύλισσα...επίσης έχει να κάνει και με το χαρακτήρα του παιδιού...κάποια τα απέριψα...



__________________
Ο χρήστης DALIA δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 15:03   #23
emmaki
 
Εγγραφή: 09-09-2010
Μηνύματα: 2.702
emmaki χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο DALIA Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε καμία περίπτωση δεν του κάνω "μάθημα" τύπου που και α πα...


Σε καμία περίπτωση "που και α"!!!!!!!!
"π και α"!
Τους ήχους των γραμμάτων, ούτε το όνομα τους π.χ. "άλφα"...
Την άλφαβήτα θα την μάθουν πολύ μετά.... και εδώ που τα λέμε, πιο μεγάλη σημασία έχει να μπορείς να διαβάζεις και να γράφεις, παρά να ονοματίζεις τα γράμματα (όχι ότι δεν χρειάζεται και αυτό)
Ο χρήστης emmaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 15:15   #24
supermama
 
Εγγραφή: 03-09-2008
Περιοχή: thessaloniki
Μηνύματα: 1.583
supermama ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο emmaki Εμφάνιση μηνυμάτων
"νου και του μας κάνουν ντου" άρα αν έχουμε τη λέξη 'νταντα' τη διάβαζε "ντουαντουα" και φυσικά δεν έβγαζε νόημα και δεν μπορούσε να διαβάσει το κείμενο ούτε να γράψει τη λέξη γιατί δεν ήξερε να γράφει "ντ" αλλά μόνο "ντου"....
Το παιδί είχε χάσει αρκετά μαθήματα λόγω προβλημάτων υγείας, και έτσι το διάβαζε και το δίδασκε η μαμά στο σπίτι, χωρίς να παίρνει υπόψη της τι και πώς τα λέει η δασκάλα....
τι να πω...τοτε μαλλον εγω ειμαι αποτις τυχερες. πρωτονδετα εξηγω ετσι. το προηγουμενο καλοκαιρι ειχαμε την πρωτη επαφη μετις συλλαβες..οταν πχ ελεγα για τετοιες περιπτωσεις οπως το 'ντ'' της το ελεγα ντ χωρις ηχο (δε μπορω να το αξηγησω γραπτα τωρα) μετα βαζαμε καιταφωνηεντα ενα ενα γιανα δει τη διαφορα και να μη το μαθει ως ''ντου'' τελος παντων. η δικια μου τα μαθαινει απιστευτα γρηγορα και σωστα. το θεμα ειναι οτι μονη της το θελει. δεν την πιεζω. και ΕΝΝΟΗΤΕ οτι δε θα εχω γραμενη τη δασκαλα. θα προσπαθησω σε μια καλη συνεργασια μαζι της
__________________
1-2-3MPOMPIRES!!!
Ο χρήστης supermama δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Banner διαφημιζόμενων ή ιστοσελίδων που στηρίζει η ΕΕΕΓ Parents.gr
Παλιά 20-06-11, 15:29   #25
Elinaki
 
Εγγραφή: 18-02-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 510
Elinaki ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Η emmaki έχει δίκιο για τους ήχους... μαμάδες φίλων του Μιχάλη που φέτος πήγαιναν πρώτη μου έλεγαν ότι ακόμη και το όνομα των γραμμάτων το έλεγαν διαφορετικά από τη δασκάλα και τα παιδιά μπερδεύονταν (πχ το μικρό ύψιλον η δασκάλα το έλεγε ποτηράκι και η μαμά αλλιώς). Παρόλο που κι εγώ είμαι εκπαιδευτικός -φιλόλογος- δε θέλω να μπω σε χωράφια που δεν γνωρίζω, δεν ξέρω την τεχνική που μαθαίνει ένα παιδί να διαβάζει. Γι' αυτό θα τη βγάλουμε με τα βιβλία των διακοπών που του αρέσουν κι όλα τ' άλλα θα έρθουν. Δεν υπάρχει παιδί που δε θα μάθει να διαβάζει, αργά ή γρήγορα (υπάρχουν και περιπτώσεις σαν αυτή που λέει η emmaki αλλά σπάνιες). Τα ξένοιαστα καλοκαίρια είναι που δεν ξανάρχονται
__________________
Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!
Ο χρήστης Elinaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 15:29   #26
DALIA
 
Το avatar του χρήστη DALIA
 
Εγγραφή: 13-03-2008
Περιοχή: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μηνύματα: 7.666
DALIA ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο emmaki Εμφάνιση μηνυμάτων
"π και α"!
Τους ήχους των γραμμάτων, ούτε το όνομα τους π.χ. "άλφα"...
ναι αυτό το ξέρω απλά για να καταλάβαιτε...
σπάνια όμως το κάνουμε αυτό...
βασικά περιμένω να μου πει πως το ξέρει εκείνος από τη νηπιαγωγό και μετά του τα λέω εγώ

Ο δικός μου ξέρει να διαβάζει τα ονόματα των πιο απίστευτων ποδοσφαιρικών ομάδων και των χωρών...
Και δεν τις ξεχωρίζει από το σήμα ή τι σημαία, το τσέκαρα, αλλά από το πρώτα γράμματα....
__________________
Ο χρήστης DALIA δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 15:35   #27
Elinaki
 
Εγγραφή: 18-02-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 510
Elinaki ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

supermama το πάλαι ποτέ είχα μια σχέση μ' ενα μαθηματικό. Με πήρε στη γιορτή μου φέτος για ΧΠ και να μου πει ότι ο γιος του ακριβώς τεσσάρων, ξέρει εδώ και καιρό να διαβάζει και αποδεικνύεται μαθηματικό μυαλό, τον παρακολουθεί αναπτυξιολόγος. Και στην ερώτηση πως τα περνάει στον παιδικό, ερχεται η απάντηση: χάλια, παίζει ξύλο με όλους και βασανίζει τις δασκάλες του γιατί βαριέταιιιιιιι... Είναι δίλημμα πάντως, αν έχει όρεξη για μάθηση, του την περιορίζεις
__________________
Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!
Ο χρήστης Elinaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 16:35   #28
ditop
 
Εγγραφή: 20-10-2008
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 544
ditop ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Να σας πω και εγώ την δική μου εμπειρία. Ο μεγάλος μου γιος στα προνηπια είχε μια νηπιαγωγό που του έμαθε όλα τα γράμματα χωρίς να τον πιέζει. Μου έλεγε η κοπέλα ότι την παρακαλούσε. Έμαθε να διαβάζει ελληνικά στα 4,5 και αγγλικά στα 5 από τις διαφημίσεις που έβλεπε και με ρωτούσε πιο γράμμα είναι αυτό. Ποτέ δεν τον πίεσα. Στην πρώτη δημοτικού διάβαζε κανονικά και η δασκάλα του ήταν χαρούμενη που είχε ένα βάσανο λιγότερο. Τα δίδυμα άρχισαν μετά τα Χριστούγεννα να διαβάζουν . 5 χρονών. Βοήθησε πολύ το ποδοσφαιρικό άλμπουμ που είχαν Στην αρχή αναγνώριζαν τα γράμματα αλλά σιγά σιγά άρχισαν να διαβάζουν κανονικά και τώρα πια λίγο πριν πάνε Δημοτικό διαβάζουν κόμικς και τον "Σπασίκλα"( έχει πολύ γέλιο ο Σπασίκλας). To σιγουρο είναι ότι γλίτωσα αρκετή ταλαιπωρία χωρίς να προσπαθήσω αλλά και αν δεν ήξεραν να διαβάζουν δε θα τα πίεζα με τίποτα.
__________________

Ο χρήστης ditop δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 23:10   #29
supermama
 
Εγγραφή: 03-09-2008
Περιοχή: thessaloniki
Μηνύματα: 1.583
supermama ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

elinaki εννοητεδε την περιοριζω. ειπαμε. ευτυχως η συμεπριφορα της στο σχολειο ειναι μια χαρα και δεν εχει παραπονο ουτε η κορη μου αλλα κυριως ουτε οι αλλοιαπο αυτη. καλο σημαδι αυτο..
__________________
1-2-3MPOMPIRES!!!
Ο χρήστης supermama δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-06-11, 23:55   #30
kornilia
 
Το avatar του χρήστη kornilia
 
Εγγραφή: 09-03-2009
Περιοχή: Κερατσίνι
Μηνύματα: 1.337
kornilia ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

συνεβη το εξης κουλο που θα με βοηθησει περισσοτερο. αλλαζουμε σπιτι σε ενα μηνα και θα ερθει αυριο η νηπιαγωγος του Νικου γιατι ενδιαφερεται να το νοικιασει. οποτε θα ρωτησω κι εκεινη τη γνωμη της που τον ξερει κιολας σαν παιδακι, αν κι εχω καταληξει στο να μη κανω τιποτα τελικα. αφου δεν τον βλεπω κι αυτον ζεστο, γιατι να τον πιεσω;
__________________
Ο χρήστης kornilia δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-06-11, 10:58   #31
emmaki
 
Εγγραφή: 09-09-2010
Μηνύματα: 2.702
emmaki χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο kornilia Εμφάνιση μηνυμάτων
συνεβη το εξης κουλο που θα με βοηθησει περισσοτερο. αλλαζουμε σπιτι σε ενα μηνα και θα ερθει αυριο η νηπιαγωγος του Νικου γιατι ενδιαφερεται να το νοικιασει. οποτε θα ρωτησω κι εκεινη τη γνωμη της που τον ξερει κιολας σαν παιδακι, αν κι εχω καταληξει στο να μη κανω τιποτα τελικα. αφου δεν τον βλεπω κι αυτον ζεστο, γιατι να τον πιεσω;
Μπορείτε να κάνετε διάφορα παιχνίδια που όμως από πίσω είναι και μάθημα.
Ένα ωραίο παράδειγμα είναι η αμυγδαλιά που είπε η miriki.
Ένα άλλο είναι με αυτοκινητάκια (αν του αρέσει να παίζει). Μετράμε πόσα είναι (μαθηματικά), τα ταξινομούμε ανάλογα με μέγεθος, χρώμα κλπ (μαθηματικά), φτιάχνουμε σε χαρτί διαδρομή με φανάρια, σήματα κλπ (κυκλοφοριακή αγωγή, αισθητική αγωγή, γραφή, μαθηματικά-χώρος), δίνουμε ονόματα στα αυτοκίνητα και τα γράφουμε (γραφή), ταξιδεύουμε στα μέρη της Ελλάδας (γεωγραφία), "προσωποποιούμε" τα αυτοκίνητα και λέμε την ιστορία τους (προφορικός λόγος) και άλλα άπειρα που μπορείς να κάνεις.
Στη θάλασσα, κάνουμε "πίτες", "πύργους" και τα στολίζουμε με πέτρες, κοχύλια κλπ (λεπτή κινητικότητα), ζωγραφίουμε και γράφουμε στην άμμο κλπ κλπ κλπ

Φαίνονται "χαζά" και απλά, αλλά είναι εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Ο χρήστης emmaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-06-11, 13:20   #32
GEOELI
 
Εγγραφή: 07-07-2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 953
GEOELI ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο kornilia Εμφάνιση μηνυμάτων
το σκεφτηκα κι αυτο. ειναι και λιγο ατυχος ο καημενος, γιατι θα ειναι πιο μικρος σε σχεση με τους περισσοτερους συμμαθητες του, γιατι ειναι γεννημενος Νοεμβριο. απ' ο,τι διαβασα στο forum παιζει μεγαλο ρολο αυτο.
Είναι πάρα πολύ σχετικό. Η προσωπική μου εμπειρία το διαψεύδει. Ο γιός μου είναι γεννημένος Ιούλιο, πήγε δηλαδή κανονικά στο σχολείο (6 κλεισμένα) και άρχισε να διαβάζει μετά τα Χριστούγεννα της α' Δημοτικού, όπως δηλαδή θεωρείται φυσιολογικό στη σχολική ανάπτυξη του παιδιού. Η κόρη μου είναι γεννημένη μέσα Δεκέμβρη. Ηταν η μικρότερη στην τάξη της και όμως ήξερε να διαβάζει από ΜΟΝΗ της μόλις τελείωσε το νηπιαγωγείο. Και το τονίζω το μόνη της γιατί δεν την πίεσε κανείς ούτε έκανα κάτι παραπάνω απ'οτι έκανα στο γιό μου. Το αντίθετο μάλιστα, τό ότι άρχισε να διαβάζει έτσι νωρίς με τρόμαξε λίγο μήπως και βαρεθεί στο μάθημα των ελληνικών της α'δημοτικού. Ολα όμως κύλησαν μια χαρά.
Ο χρήστης GEOELI δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-06-11, 15:39   #33
Elinaki
 
Εγγραφή: 18-02-2008
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 510
Elinaki ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

emmaki, ωραίες ιδέες για παιχνίδι που δεν είχα σκεφτεί, ευχαριστώ
__________________
Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!
Ο χρήστης Elinaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 21-06-11, 18:13   #34
emmaki
 
Εγγραφή: 09-09-2010
Μηνύματα: 2.702
emmaki χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Elinaki Εμφάνιση μηνυμάτων
emmaki, ωραίες ιδέες για παιχνίδι που δεν είχα σκεφτεί, ευχαριστώ
Το οπιοδήποτε απλό παιχνίδι ενός παιδιου μπορεί να γίνει αφορμή για μάθημα, με τρόπο όμως που δεν θα φαίνεται σαν μάθημα, αλλά σαν ένα ακόμα παιχνίδι.
Ο χρήστης emmaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 27-06-11, 13:45   #35
Serba
 
Το avatar του χρήστη Serba
 
Εγγραφή: 26-08-2008
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 807
Serba ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο kyra Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ, το καλοκαίρι προς πρώτη δημοτικού σκοπεύω να ασχοληθώ με την εμπέδωση αυτών που έμαθε στο νηπιαγωγείο. Θα συμβουλευτώ έναν φίλο νηπιαγωγό και θα μου πει, ποια είναι τα επίπεδα σε όλους τους τομείς (όχι μόνο στο γνωστικό), που πρέπει να έχει φτάσει το παιδί, και θα επιμείνω σε αυτά. Νομίζω πχ. ότι ένα από αυτά είναι η σαφής αντίληψη του χρόνου. Χθες, προχθές, την περασμένη εβδομάδα, πριν από δύο μήνες κλπ κλπ.
Επίσης νομίζω ότι ένα από αυτά είναι η σχέση του παιδιού στην οικογένεια. Θείοι, ξαδέρφια, γιαγιάδες, σχέση μεταξύ τους κλπ κλπ.
Θα βρω ένα τρόπο ευχάριστο (με παλιές φωτογραφίες πχ) και θα κάνω κάτι τέτοιο. Πιστεύω ότι η κατάκτηση των βασικών εννοιών του νηπιαγωγείου είναι το βασικό για μία εύκολη πρώτη δημοτικού. Θέλω βασικά το παιδί στο σχολείο να μαθαίνει 'καινούργια' πράγματα. Οπότε την ύλη της Α' θα την επαναλάβουμε το καλοκαίρι προς τη δευτέρα δημοτικού.
Άλλο είναι βέβαια η περίπτωση μίας φίλης μου, που το παιδί της την πίεζε να μάθει να διαβάζει. Αυτή δεν μπορούσε να του πει 'περίμενε παιδί μου ένα χρόνο'. Του έμαθε σε ένα καλοκαίρι αλλά το παιδί ενδιαφερόταν, το είχε βάλει στόχο προσωπικό. Εμένα ο στόχος του για φέτος είναι να ανέβει στην κορυφή της αμυγδαλιάς της γιαγιάς του και να φτιάξει εκεί δεντρόσπιτο.
μήπως μπορείς kyra, να μου πεις, αν έχεις συμβουλευτεί τον συγκεκριμένο φίλο σου, ή αν μπορεί και κάποιος άλλος εδώ στο forum, κι άλλα τέτοια παραδείγματα για το ποια είναι ''τα επίπεδα σε όλους τους τομείς (όχι μόνο στο γνωστικό), που πρέπει να έχει φτάσει το παιδί '';
με ενδιαφέρει πολύ
__________________
Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε
Ο χρήστης Serba δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 27-06-11, 18:24   #36
emmaki
 
Εγγραφή: 09-09-2010
Μηνύματα: 2.702
emmaki χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Serba Εμφάνιση μηνυμάτων
μήπως μπορείς kyra, να μου πεις, αν έχεις συμβουλευτεί τον συγκεκριμένο φίλο σου, ή αν μπορεί και κάποιος άλλος εδώ στο forum, κι άλλα τέτοια παραδείγματα για το ποια είναι ''τα επίπεδα σε όλους τους τομείς (όχι μόνο στο γνωστικό), που πρέπει να έχει φτάσει το παιδί '';
με ενδιαφέρει πολύ
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντησησε αυτό.
Στο νηπιαγωγείο δεν υπάρχει "ύλη" που πρέπει να βγει, άρα δεν υπάρχουν και συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει να ξέρπουν τα παιδιά τελειώνοντας το.
Εξαρτάται αποκλειστικά από τη νηπιαγωγό.
Εγώ π.χ. θέλω τα παιδιά να κατακτήσουν τους αριθμούς από το 0 μέχρι το 10 (κατακτώ δεν σημαίνει μετρώ, σημαίνει αναγνωρίζω, βρίσκω πιο είναι πριν και ποιο είναι μετά, γράφω κλπ) και να κάνουν πράξεις στην πρώτη δεκάδα. Θέλω να μπορούν να γράφουν και να αναγνωρίζουν το όνομα τους με κεφαλέια και πεζά, να αντιγράφουν διάφορες λεξούλες, να αναγνωρίζουν τις μέρες και τον καιρό κλπ
Άλλες νηπιαγωγοί θέλουν να μπορούν να παιδιά να κάνουν κυκλάκια και να αντιγράφουν μόνο το όνομα τους....
Ο χρήστης emmaki δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Banner διαφημιζόμενων ή ιστοσελίδων που στηρίζει η ΕΕΕΓ Parents.gr
Παλιά 27-06-11, 21:19   #37
Serba
 
Το avatar του χρήστη Serba
 
Εγγραφή: 26-08-2008
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 807
Serba ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Ευχαριστώ πολύ emmaki, εννοούσα περισσότερο με μορφή παιχνιδιού, δεν θέλω να το πάρουν σαν μάθημα.
__________________
Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε
Ο χρήστης Serba δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 27-06-11, 23:18   #38
jannis
 
Εγγραφή: 17-09-2009
Μηνύματα: 1.237
jannis χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο emmaki Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντησησε αυτό.
Στο νηπιαγωγείο δεν υπάρχει "ύλη" που πρέπει να βγει, άρα δεν υπάρχουν και συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει να ξέρπουν τα παιδιά τελειώνοντας το.
Εξαρτάται αποκλειστικά από τη νηπιαγωγό.
Εγώ π.χ. θέλω τα παιδιά να κατακτήσουν τους αριθμούς από το 0 μέχρι το 10 (κατακτώ δεν σημαίνει μετρώ, σημαίνει αναγνωρίζω, βρίσκω πιο είναι πριν και ποιο είναι μετά, γράφω κλπ) και να κάνουν πράξεις στην πρώτη δεκάδα. Θέλω να μπορούν να γράφουν και να αναγνωρίζουν το όνομα τους με κεφαλέια και πεζά, να αντιγράφουν διάφορες λεξούλες, να αναγνωρίζουν τις μέρες και τον καιρό κλπ
Άλλες νηπιαγωγοί θέλουν να μπορούν να παιδιά να κάνουν κυκλάκια και να αντιγράφουν μόνο το όνομα τους....
Οκ δεν υπάρχει ύλη (και καλά κάνει)
αλλά δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι?
Εννοώ για την συγκέντρωση, ακολουθία οδηγιών κλπ? (για παράδειγμα αυτά που ελέγχουν στα αλφα τεστ)?
Ο χρήστης jannis δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 28-06-11, 00:09   #39
ζώπυρον
 
Το avatar του χρήστη ζώπυρον
 
Εγγραφή: 05-07-2010
Μηνύματα: 1.769
ζώπυρον χωρίς αξιολόγηση
Προεπιλογή

Η τάση της νηπιαγωγού του γιού μου (από την οποία γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη) ήταν... μικρή έμφαση στο τυπικά μαθησιακό κομμάτι (κάτι που θεωρητικά με βρίσκει κι εμένα σύμφωνη κι ούτε έκανα καμία προσπάθεια κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς προς την αντίθετη κατεύθυνση).

Οι μαμάδες που ξέρω και αποφοίτησαν τα παιδιά τους από την Α' Δημοτικού... μου είπαν/λένε να μην διανοηθώ να τον στείλω τον Σεπτέμβρη, χωρίς κάποια βασική προετοιμασία το καλοκαίρι.
Και δεν μιλάω για βασικές δεξιότητες/γνώσεις (οι οποίες υποτίθεται ότι έχουν κατακτηθεί από τα παιδάκια) αλλά για βασική γραφή / συλλαβισμό.

Θέλεις ν' αγιάσεις και δεν σ' αφήνουν...
__________________
όλη η ζωή μας...
Ο χρήστης ζώπυρον δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 28-06-11, 09:27   #40
Serba
 
Το avatar του χρήστη Serba
 
Εγγραφή: 26-08-2008
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 807
Serba ουδετερη μηδέν
Προεπιλογή

Σκέφτομαι να κάνω το εξής και πείτε μου αν είναι καλό: παίζουμε το παιχνίδι του χαμένου θυσαυρού, εγώ έχω γράψει σε ένα χαρτάκι μια λέξη πχ βρύση, το παιδί διαβάζει την λέξη και πάει στην βρύση, όπου βρίσκει ένα άλλο χαρτάκι που γράφει πχ κρεβάτι, πάει στο κρεβάτι και εκεί βρίσκει ένα άλλο χαρτάκι, και έτσι συνεχίζουμε ώσπου να βρούμε τον κρυμένο θυσαυρό. Με τον τρόπο αυτό μαθαίνει/εξασκείται στο να διαβάζει μικρές λεξούλες χωρίς να αισθάνεται ότι "διαβάζουμε", τι λέτε; πείτε κι άλλες ιδέες!
__________________
Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε
Ο χρήστης Serba δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Bookmarks



Εργαλεία Θεμάτων

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Forum Jump

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πώς να προετοιμάσω το παιδί μου για την εγχείρηση; medea Προσχολική ηλικία (απο 2 ετών): Διατροφή & Ιατρικά θέματα 84 19-06-14 15:54
Πώς θα την προετοιμάσω για τον ερχομό των διδύμων; maman Γονείς Διδύμων και Τριδύμων 11 17-03-10 16:41
B' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ligeri Σχολική ηλικία (απο 6 ετών) 3 30-09-09 13:31
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΛΙ Σχολική ηλικία (απο 6 ετών) 82 06-09-09 22:29


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:27.


 
 
 
ποιοι είμαστε | επικοινωνία | στατιστικά    
© parents.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008

Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.


website by
website by VelocityFarm